torsdag 27 maj 2010

barnvagnsmaffian

( klicka på rubriken för å komma till våran fb-grupp ;) )

Japps idag är det barnvagnsmaffia möte ;P
Vi skall mötas upp och ta oss ne prommenix ihop.. skall försöka hålla lite tempo idag och inte bara gå å söla ;)
Och jag som redan motionionerat haha..
gick upp redan kl 6 efter jag morgon ammat Råde och tog... ( harkel.. eehhmm ) ..bilen.. upp till stallet för att ta Ruben och Magic med mig ner till sommar hagen =)
Med en häst i varje hand på 170 cm så tar man lixom upp hela vårn lilla bil väg så gick raskt för att inte hinna möta några bilar.. lyckades nästan.. en bil kom bakifrån så det var bara att börja springa mot närmaste mötesplats.. pust. ! jag som inte kan springa knappt.. men jag sprang bannimej en bra bit ! med två himla glad hästar med bra svung ( stavning?) i steget, dem var ju påväg mot gräshagen !
Finns nästan inget som gör mig så glad som att se Ruben beta i högt gräs.. han ser så lycklig och harmonisk ut då ! sommar varning på höög nivå <3

Nej nu skall jag nog ta tag i att koka lite pasta så jag kan luncha med Rickarden innan det bär av not Tuve å Hisingsparken för promenaden å den obligatoriska fikan =)

Kram Hej !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar