torsdag 13 maj 2010

Oj oj oj !

Citerar sötaste Melvin "OJ OJ OJ !"
Ny blogg minsann ;)
Börjar helt enkelt med att berätta om dagen idag.
Började med en tooopen natt igen ! Underbara lilla sonen sover så himla bra på natten.
Sen fick jag lite egen tid fram till 10 då sonen ville gå upp =)
Lek å mysstrund med honom och påklädning av oss båda innan Rickard kom in och åt lunch med oss.

Sen bar det av till stallet, sonen sovandes i vagnen och jag med ett leende på läpparna, för nu vaknades det träningar att kolla på ! Fick sällskap av Amelia på "stenläktaren" och sen av Mona å barnen.
Först ut var min häst med Frida på ryggen, så himla duktiga ihop! blir så stolt över Ruben (L) och så klart över Frida med ;)
Sen var det Magic å Enya som skulle leka lite med. Gick bra för dem oxå =)

Sen hängde vi lite i stallet innan det var dax att ta sig hemåt för att laga mat å sy lite på klänningen..
Mannen är på IFK å ser om han kan hejja fram dem liiite högre på listan iallafall.. pinsamt långt ner i år..

Och jag mixade just mig en banan/melon smootie å skall nu se på HalvÅttaHosMig.

så Over And Out för mig just nu !

..måste ju föresten gratta både Noel och Oliva till världen ! båda såg dagen ljus denna veckan !

2 kommentarer:

  1. Fint du gjort, synd bara att du valde detta stället som är så krångligt att kommentera på;)

    Kraaam!

    SvaraRadera
  2. Självklart ska jag förklara om hemlisbytet! Man får en hemligvän utdelat via mail, så att alla får var sin vän. Till denna vän och dess barn skall du skapa olika ting. Paketet skall innehålla något pysslat/sytt till barnen & till mamman. Sedan skall det vara 1meter tyg alt. en bok. Ett mönster utefetr ett önskemål och sytillbehör samt en överraskning som nu detta temat är sommar. Så alla kan va med som vill vara med. man mailar till TISA, de är hon som har hand om det :) Tycker allt att du skall vara med på detta heheh ;)

    SvaraRadera