tisdag 18 maj 2010

Barnvagns promenad

Japp idag bar det av på första föräldragrupps träffen efter förlossningarna =)
Nästan alla mammor var med plus en till !
Började med en rpommi i solen ; gasch va varmt det var ute idag 25 grader å strålande sol !!
så i linnen spatserade vi runt i skogen i hisingsparken.
sen slog vi oss ner i gräset och fikade å snattrade en lång stund =)
Himla mysigt att träffa andra med lika små bebisar ..!

Vi har oxå klarat av forntidsbröllopet! så nu har jag inget jag måste stress-sy utan nu kan jag sy bara för jag vill när jag vill igen =) skön känsla.
Skall se om jag kan få in lite bilder på våran outfit här i bloggen.

Om 2 veckor är det betes släpp!! gasch nu är det verkligen sommar !

nej nu skall jag surfa vidare på webben occh läsa mer om tygblöjor..
någon som har några erfarenheter att dela med sig om?

kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar