söndag 23 maj 2010

Sommar !

Ja visst känns det som om det är mitt sommaren?
Härligt och underbart samtidigt som jobbigt å jävligt..
pollen å värme...
och jag som har värsta ammnings vallnigarna redan.. gissa hur mycket jag svettas om dagarna nu.. haha

Om 6 dagar åker våra hästar ut på bete ! finally !!
DÅ är det sommar på riktigt =)

Idag bär det av upp till min mamma på grillning , mysigt!
Undrar just om det kommer fler dit, mamma har blivit en hejjare på att ha folk hemma hos sig.. man kan nästan aldrig åka dit å det bara är mamma å sven å elenor där längre.. haha
mysigt i och för sig =) men ibland blir de lite rörigt eftersom vi är en rätt stor "familj" när vi är där allihopa..å rätt högljuda är de flesta.. Mamsen å Sven har ju 7 barn ihop ! och 6 respektivare på köpet.. å 4 barnbarn.. så vi blir ett gäng =)

Bror å Mina har äntligen fått satt sitt bröllopsdatum <3 OCH planerat bröllopet så som DEM vill ha det, äntligen ! inte efter alla andras regler å önskemål, bra gjort !

Jag började dagen idag med att först och främst få sova hela natten !! Tack Älskade Son ! sen tog jag cyklen till stallet å släppte ut hästarna, sen hem å mysa med mina killar <3 sen ut å ta en prommi med vagnen på plantis ihop med Hjärtat. sen satt vi lite på kontoret för att sen lasta lastbilen som kom för att hämta växter.. och sen gick jag in och sydde ett par blöjbyxor till Råde.
Så nu skall jag nog vila mig lite innan det bär av till mamsen !
OJ klockan är bara 11 hahahaha !

jaja ha en fin dag mina kära vänner, å alla andra med =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar