måndag 5 juli 2010

lite sy tid !

åh nu har jag äntligen fått lite sy tid !

blivit några tygblöjor (som väntar på knappar)
pocket modeller med fuskmocka och pul.
..med olika resår varianter..
Det är DarlingDiapers M mönster som jag förlängt tabbarna på.

Inte prövade ännu så vet inget om funktionen ännu ;)



Sen provade jag att så formsydda..


Denna är i grön velour och vit tunn flecce innerst, med ficka för inlägg.
Provade den med ett par BG Flip ytterbyxor och den satt bra, han bajsade i den direkt så han inte riktigt prova funktionen på den heller :P


Sen har det blivit en sitt dyna till barnvagnens sitt del, som vi nog snart får byta till :O

Den är vändbar, så grön på ena sidan och gul på andra sidan.
Har sytt bältesskydd till axelbanden på selen med i gult, men glömde sätta dit dem när jag tog bilden .
Här provsitter liten den =)

Sen har det blivit ett par tunna byxor, känner att jag saknar det i sommar värmen.
Han har bara ett par supertunnisar så nu blev det iallafall ett par till.. kommer bli fler ;P
Detta var min mammas tränings byxor som förvandlades till Råde brallor =)

Och så hade dem ju ett så coolt märke som jag bara va tvungen å återanvända med =)

Sen har det blivit en underkjol i tyll till Mina till bröllopet oxå!


SÅ det var det jag hade hunnit med att sy =)
Men var på Myrins idag å hittade lite mera fint så jag blir nog tvungen å göra lite mera pyssel..
plus att ajg ahr en hel del tygblöjor till att syklart =)

Pust vi får ta bilderna från helgens mini semester en anna dag !
Over and Out !

1 kommentar:

  1. Hej! Det var verkligen längesen.. Hade ingen aning om att du blivit mamma eller någonting. Fin blogg, hoppas du har det bra! =) Kram Mikaela

    SvaraRadera