söndag 27 juni 2010

M I G R Ä N ! ! !

F Y F A N V A D J A G H A T A R M I G R Ä N ! !

Jag är inne på dag fem nu i denna migrän attacken..
är det så här det skall vara nu?
den höll sig i schack under graviditet och ammning.. men nu när liten bara vill tutta en gång per dygn på mig (!!)  så blir det hormon kaos i kroppen.. och då kommer den.. den svarta maran..

Slänger med en LÄNK till en sida om huvudvärk...
Och liten har haft lite magproblem de sista dagarna, vääldigt lägligt när mamman har hodepina, men men det är bara att bita ihop och le.. krama om och skratta ihop..

NU sover liten en stund så nu skall jag nog sy ett par brallor till till honom och en liten formsydd tygis med, väntar ju fortfarande på mina usa tyger occh tills dess blir det små formsydda.

kram på er kära vänner, hoppas ni mår bätte än jag (L)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar