lördag 31 juli 2010

Dålig på att uppdatera :S

Ja hjälp va kass jag är ibland på att uppdatera bloggen ..

Senaste nytt:
* Brorsan är nu mera make ! så vi vart upp till Norge , Kongsvinger på Bröllop (L)
* Hela denna lilla famlijen är förkylda, första gången sen sonen kom..
* Ruben har haft en riktigt down-svacka varit slö och osamarbetsvillig, men känns nu på topp igen !!
* Blöjsömnaden pågår för fullt ! Provar just nu microfleece och Titinea-öppning på FC mönstret.
* Sonen lever rövare i sin hopp-gunga varje dag, han kommer nog bli gymnast eller nått ;)
* Varit på jobbet mitt å börjat planera för att gå in å ta pass från och med oktober.
* Vi väntar fortfarande på vad värderingsmännen skall säga för pris på huset
* ..men  har varit på baken å fått lånelöfte så det skall inte vara några problem om vi gillar priset sen.
* Men jag börjar kraftigt väga för- och nack-delar med att bo nära.. -jobb och -svärföräldrar.
* Gått ner 5 kg ! men sen tappade jag motivationen så idag gjorde jag krabbelurer till frukost ! SKÄMS !!
Men Rickard skall ju åka bort en vecka i augusti så då blir det hård-pulver-diet tänkte jag !

Maria: 7-14(15) augusti

Nä nu vill jag nog gå och mysa lite med min lilla underbaring !!

Jo föresten alla ni tygis-sömerskor..?
----> läckage vid bak-tabbarna?? för lite inlägg? eller igentäppt torrskickt?
Kan torrskicket vara igen täppt när det är heeelt nytt från fabrik,bara tvättat utan massa tvättmedeln å givetvis utan sköljmedel 2 gånger?

----> är trifolds i bambu bästa inlägget? eller vad tycker DU ?



så nu mysa.. (L)
Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar