lördag 19 juni 2010

oOpps !

Opps nu händer de grejer !

Har blivit helt besatt av tanken på att sy egna tygblöjor till liten !
Finns ju så många söta tyger å det ser så himla mycket mysigare ut än plastisarna.. å fan va det känns kasst å bära ut så jävla mycket sopor hela tiden !

Har provat två modeller hitills , den ena sorten förkastar jag direkt. men de andra som jag köpte från England  http://www.babipur.com/  BG Flip är jag mer nöjd med MEN dem har sina små brister med tycker jag..
SÅ nu efter flera veckors intensivt sökande å grävande i ALLT om tygisar är jag FAST!

Inhandlade just en KAM tång med 400 snaps till på ebay från hongkong ! :S gasch hur vågade jag det?
å sen en timme senare låg det en beställning i USA på http://www.kidsinthegarden.com/  på massa tyger =)
och i veckan som gått har symaskinen åkt in på service SÅ NU JÄVLAR !!

spännade de s´kall bli.. hoppas ni bara jag klarar att sy dem..haha

å så måste jag nog sätta spärr på alla sidor man kan handla tyger å tygblöjor ifrån så jag inte shopapr upp mera pengar.. gasch hade egentligen inte pengar till det nu hahaha

men men,,,

NU sova !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar