onsdag 19 januari 2011

NU !!

Nu äntligen har jag ritat kalrt mitt alldeles egna möss mönster !
sytt flera modeller och ändrar och sytt igen.. men NU är jag nöjd !







Ni får ursäkta kvalitén på bilderna, mobilkamera och en modell som inte är stilla många millisekunder åt gången..
Kan fås fodrade med fleece eller vändbara med två olika färger =)
Kan fås med eller utan hakbandet, som knäpps med tryckknappar, 2 olika inställnigar, så klart flera om man vill.

Säg till om du vill beställa en Råde-Mössa !
Du får den till vrakpriset 100:-   !!

1 kommentar:

  1. Tja!! Gud så söt!!! En sån skulle man ju vilja ha...men har nog inte pengar just nu :(

    Oj, har inte tänkt så mycket på det... Det finns ju de som aldrig säljer sina kort för under 50 spänn (!!) men beroende på hur "enkelt" det skall vara så antar jag att mellan 15 - 30 kr för ett kort, kanske.... har så svårt att ta betalt för grejer jag gör :D men nåt i den stilen..

    Ha de gott i helgen!
    S

    SvaraRadera