måndag 10 januari 2011

hjälp ! vart tar tiden vägen??

ja det frågar jag mig varje dag..  betyder det att jag är så himla dålig på att ta vara på tiden ? elelr vad betyder det egentligen?
att ajg bara inte tar mig tid att blogga om livet? om mina alster?
eller hinner jag itne med i mitt eget liv? i mitt eget tempo?
         ..ja du vem vet !..

har blivit massor sytt sen sista inlägget men orkar faxit inte bildbomba idag.. sorry..

Har ju numera en alldelles egen overlock maskin *jippie*
så himla fint det blir med den asså !! lycka !

jobbar ju 2 pass i veckan nu á 16 timmar.. så det blir en del tid på jobbet  och mindre tid vid maskinenerna hemma.. men men pengar går ju alltid åt !

idag blir det nog itne mer än så här tyvärr... over and out !

1 kommentar:

  1. Så skoj att du är med i min giveaway. Vad gäller tid som springer iväg så tänker jag exakt som du. Konstigt att vi mammor alltid ska anklaga oss själva för både det ena och det andra :-).

    SvaraRadera