söndag 15 augusti 2010

Fredagen den 13de...

..passerade utan problem =)

Och nu är pappan i denna familjen hemma igen..
              .. familjen =) det låter så underbart det ordet tycker jag.. våran familj... (L)

Så fick en tygleverans från Shuna och bland annat hade jag beställt ett möntrat Pul bk och dealen var att hon skulle överaska mig =) kravet var att det inte var rosa eller tjejigt bara..

Detta blev resultatet färdig sytt:


Provar en ny pocket öppnings modell.. fram i fodret.
Översknings blöjan är invändigt sydd med Shunas fuskmocka Kelly Green
Sen har det blivit några blöjs till.. 3 hamnade på bild före tvättmaskinen.. :

Den första är sydd i pul från MM och Shuna (blev nyfiken efter att ha tittat på Titinea senaste blöja med besparing så var tvungen å prova.. å kan säga LIKE it ! )
invändigt fuskmockan igen..



Sen blev det en i pul från KidsInTheGarden med Shunas CoolMaxlikande till insidan:



Sen en till med besparing pul från MM och Shuna och insida i Collmaxlikande oxå från Shuna.


Nu skall vi se om jag å liten trivs med coolmax tyget eller inte.. blev ju hiiimla tunna fina blöjs med den, lite slirvig att sy i men inga problem så länge man hade den mot pulen, men råkade man sy i bara coolen blev de slirvigt..

Härromdagen blev det lite scrapping här hemma, skulle egentligen göra ett födelsedagskort till min kusin men det blev detta fina till sonens rum först:   (blir TOOKIG !! varför vänder bloggen på vissa bilder??  å varför kan jag itne vända den rätt sen ?? )
Blev ett kort med till kussen men de hamnade visst inte på kort :S

Sen en bonus bild på min underbaring !!


Nä nu får jag nog ta å visa min sambo lite kärlek ;) och slita mig från datorn ..

Kram hej !
(Blir himla glad om ni som läser slänger in en liiiiiten komentar )

5 kommentarer:

  1. Fina blöjor!! Kul att du har "gubben" hemma igen :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. du e så duktig Lene

    SvaraRadera
  3. Jadu, familj det är ordet de:)

    SvaraRadera
  4. Det är Christian & Saras getter som vi fått låna lite... De är verkligen hur söta som helst!

    SvaraRadera
  5. Fina blöjor! Vad roligt att jag fick ge inspiration till dem.

    SvaraRadera