måndag 9 augusti 2010

Ensam mamma..

Ja denna veckan är jag ensam mamma.. R är i tyskland på en jobbresa.
Hitills har det gått prima, tror inte det kommer bli några problem heller.. varför skulle det?
men det är några osm verkar tro att det kommer bli fasligt jobbigt för mig.. haha

Ikväll när lillen somnade sydde jag denna--->
en egen designad tunika typ min favvo modell ;)
med resår nertill och resår under brösten och knutar på axlarna,
den gör sig inte så bra på denna bilden så skall se om jag kan fixa
live bild lite senare..








Sydde en liten omlottklännig stl pytteliten förra vekcan men kunde inte blogga om den då eftersom de var en present till en vän som fått en till prinsessa <3
Men nu kan ni få se den:
(datorn min vägra vrida JUST DESSA bildena :S:S så ni får se dem upp-och-ned)
Annars är det lite stopp i blöjproduktionen just nu ..
inväntar nya leveranser med tyger, bla från Shuna och MyllyMuskut.

Nä nu skall jag minsann gå å lägga mig.. är trött som tusan..

oVERaNDoUT !

1 kommentar:

  1. Urgullig klänning, du är ju värsta proffssömmerskan nu för tiden!

    SvaraRadera